Afdeling in oprichting

5 december 2022

Afdeling in oprichting

Wij zijn met een aantal enthousiaste SP'ers bezig om een afdeling in West Betuwe op te zetten. Doe jij ook mee?

Wat hebben we al gedaan?
We hebben al een succesvolle actie gehad waarbij wij met de kinderen van de Johan van Oldenbarneveldstraat en de Hugo de Grootstraat een petitie aan de wethouder hebben aangeboden om een speeltuin te krijgen. Voor die speeltuin is nu groen licht gegeven, de details worden uitgewerkt en de speeltuin zal er waarschijnlijk over een jaar staan.

Wat willen nog gaan doen?
Naast dat we nog vele acties, zoals die hierboven omschreven is, willen gaan uitvoeren gaan we er uiteraard voor om over 4 jaar in de gemeenteraad plaats te nemen. Daar willen we gaan pleiten voor meer sociale huurwoningen, tegen de marktwerking in de thuiszorg en voor voorrang op woningen in West Betuwe voor inwoners van West Betuwe.

Doe jij mee?
We zijn nog opzoek naar enthousiaste SP'ers die ook mee willen strijden voor een sociaal West Betuwe. Dit kan door deel te nemen in het bestuur maar ook door bijvoorbeeld de tribune rond te brengen of langs de deuren te gaan. Intresse gekregen? stuur dan een mail naar westbetuwe@sp.nl of stuur een bericht/bel naar 0637283121.